søndag 30. oktober 2011

Fra naturfagskapet


Vandring på skolen på leit etter inspirasjon til eksamen, endte opp i naturfagskapet.
Her fant jeg vesener i formalin. I noen glass var formalinen fordampet. Min største skrekk var at jeg skulle knuse noe.
Ved hjelp av makrolinse og lommelykt til belysning fikk jeg noen ville bilder. Jeg har brukt Photoshop og Silver efex i etterarbeidet.
Jeg synes bildene fortjener stor forstørrelse og veggplass. Dette får jeg lite gehør for på hjemmefronten. Separatutstilling i kjellergangen kanskje ?
Du kan se flere bilder på min nye fotoblogg.

6 kommentarer:

  1. Spennende uttrykk du har fått til her :-)

    har vært å tittet på den andre bloggen din også, mange spennende og fine bilder der :-)

    SvarSlett
  2. eg ser her at når det gjeld å ta bilder så har egein lang veg å gå...så mykje du henter ut av motivet, så mange "ting" du gjer med biletet...som du ser strekk ikkje eingong orda til for meg i dette faget. flott !!!

    SvarSlett
  3. Hei Jørn.
    Gyselige Grøss! På tide å komme ut av skapet??? Flotte bilda men ikke noe for mørke kjellerganger nei.
    Hvordan laget du bildebloggen "Darkroom"? Den va super.
    GEir

    SvarSlett
  4. darkroom er et thems jeg fant her: http://www.bloggerthemes.net/2009/09/gallery.html
    Værsegodåblitullat !
    Har plukket den fra hverandre, men den er dessverre rimelig utdatert. Den er visuelt fin, men med svært begrensede muligheter om bloggen skulle vokse seg SVÆR. Det finnes masse flotte gallerifunksjoner andre steder på nettet.
    Har det ellers fint i skapet :)

    SvarSlett
  5. Ja, grøss og gru...du treffer meg litt i mellomgolvet her (men det er vel meningen!!). "Herlig" effekt med lommelykt!

    SvarSlett