tirsdag 8. november 2011

Regnvær

Det har regnet i flere uker. Jeg har gått og ventet på et hull i skylaget for å kunne fotografere nordlyset.
Jeg har brukt noen timer på jobb i stedet for. Trenger å bli inspirert til eksamen.

Jeg kom over et loft fylt med gamle plansjer. Engang så "moderne undervisningsmateriale".
Museumsfotografen våknet i meg, og alle plansjene ble avfotografert.

Men hva kan de brukes til ?
Jeg har lagt noen inn som skrivebordsbakrunn på servere.
Stilige bilder?








Vinter















Varg

6 kommentarer:

  1. tøft! disse plansjene er vakre. har selv noen til avfotografering, og det har tatt noen år...tror ikke jeg sender de tilbake til det rotne lageret. enn så lenge henger de her!

    SvarSlett
  2. Flotte plansjer! Vår skoles plansjer gikk tapt i en brann. Et par som ble reddet ble hengt opp som kunst i gangene. Mange plansjer bør tørkes støvet av og komme fram i lyset.
    Fotografiene dine er fantastiske1

    SvarSlett
  3. Fiiine. Vi har reddet en hel masse av de plansjene fra containeren på Linderud også. Liten kulturskatt. Siste anvendelse på skolen vår er tegneoppgave med tema havet!

    SvarSlett
  4. Slikt kan ikke gjemmes bort på et loft, godt at du har fått noen av dem i bruk alt. Slike skatter trot jeg ikke finnes på min skole.
    Du tar bare helt fantstiske bilder!

    SvarSlett
  5. Kjempe flotte bilder av gamle plansjer, vi har ingen på vår skole, de er borte vekk men jeg husker dem veldig godt fra "gamle" dager,.....

    SvarSlett
  6. Kjempefine plansjer! Er det ikke mulig å bruke noen av dem til utsmykning på egen skole? Kan de "tulles" med? Brukes av elevene å jobbe med i forhold til street art? Så artig med en skole hvor du finner levninger på glass og plansjer fra fortiden. Del det med elevene.

    SvarSlett